
Потребителите на Интернет в България са над 3.45 милиона или 46% от населението на страната. Сравнение с предходната 2008 година ръста е с над 24%. Днес 15% от българите пазаруват онлайн. Интернет е третият канал, на който българите имат най-голямо доверие – след личната препоръка и телевизията. 84% от потребителите ползват Интернет и на работните си места. Близо 45 % ползват телефон през Интернет (skype и др.п.), 38 % – ел. поща и новини, 32 % ползват търсачки, 19 % гледат телевизия през Интернет, 18 % играят онлайн игри, слушат радио, близо 9 % ползват онлайн банкиране.
Брой на уеб сайтовете в Интернет пространството по години:
- 1998 – 2 636 000;
- 1999 – 4 662 000 (+ 2 026 000);
- 2000 – 7 128 000 (+ 2 466 000);
- 2005 – 70 392 000 (+ 63 264 000);
- Април 2009 – 231 500 000 (+ 161 107 430);
- Ноември 2009 – 233 636 285 (+ 2 136 281).
Ползи и предимства на Интернет сравнение с другите медии:
- най-бързо развиващата се медия;
- все повече потребители използват Интернет за сметка на стандартните информационни канали (ТВ, Преса и Радио);
- възможност за използване на много и различни видове начини за реклама (рекламен банер, нестандартен банер, текстова реклама, брандинг, ПР материали, видео, аудио, игри, анкети..);
- Интернет е единствената медия, която активно ангажира потребителя;
- иновативен и интерактивен начин за привличане на внимание.
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét